.

Jag tog mig upp ur sängen imorse utan större problem faktiskt.
Att det hade täppt igen helt i näsan och jag inte fick någon luft kan ha hjälpt till en del med själva uppstigandet faktiskt.
Med tanken jag får ingen luft, jag dör..måste. hitta. nässprayen. känner man sig ganska motiverad att resa sig.

Men att jag höll mig vaken hela dagen på jobbet - det är en bragd.
Fick gå in som ordinarie också för min handledare behövde åka iväg på annat håll.
Så det var benice in charge hela eftermiddagen.

Mitt jobb kommer göra mig till en kaffeberoende, lokadrickande, tjock och helt sinnesförvirrad.
Jag hinkar i mig kaffe och däremellan slinker det ner loka efter loka för att inte rinna bort i den 26 gradiga, mindre mysiga, inomhustemperaturen, jag äter konstant, alltså hela tiden.
Frukost runt sju, småätande i skafferiet, frukost nummer två vid tiosnåret, småätande av diverse kakor och frukter,
lunch, eftermiddagsfika..
Och sinnesförvirrad är jag ju för jämnan. Men jag undrar om det inte blir snäppet värre så fort jag kommer innanför dörrarna där. Sitter något i väggarna tror jag.

Även att det kom två sånna där småpluttar som gått ut nian och har sommarjobb på våran avdelning i tre veckor idag också. En kille och en tjej. Och jag måste säga att den där killen är kind of hot. Och det får jag tycka fast jag är fyra år äldre och snart är redo för pensionen. Så de så.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0