.

Vad fan är det för klumpfot som bor på övervåningen?
Ska det inte vara tyst i lägenheter efter 22 eller nåt sånt rimligt?
Inte för att jag bryr mig det minsta eftersom jag inte har några som helst planer på att sova än,
men när det låter som att taket ska ramla ner i huvudet på mig kan man ju få börja fundera.

Seg dag. Förkylningen är något bättre. Min målbrottsröst har blivit utbytt mot allmän heshet bara.
Hostan har jag kurerat med Cocilana som jag blir full av och med varmt vatten med honung och riven ingefära i.
Det bränner ordentligt i halsen det kan jag lova, men det verkar ju funka så lite får man stå ut med.

Den stora frågan är nu om jag ska kolla på en film som storebror kom över med förut idag, eller om jag ska läsa.
Och om jag ska äta upp resterande pizza som blev kvar förut idag, eller om jag ska nöja mig med chips och dipp bara.
Och om jag ska ta en varm skön dusch innan jag gör något av alternativen.
Ska tänka på saken.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0