.

What a night.
Orkar inte dra något detaljerat.
Dels för att jag förmodligen inte kommer komma ihåg allt i rätt ordning,
och dels för att det hände så mycket så jag inte orkar skriva om allt..

Men för att sammanfatta det hela så;
Frida kom som vanligt helt sönderstressad och halvt osminkad till tåget.
Vi förfestade på en grön bänk som självutnämndes till kvällens förfest.
Blev inbjudna från gatan till en fest med bara killar. Var vi poppis eller var vi poppis?
Drack äckligt Rosé och god champange som riktiga stekare, och hembränt som riktiga norrlänningar.
Fick en helt okänd kille att knya Fridas sko.
Tog hand om en kille som hade slagits och som det forsade blod ur näsan på.
Avslutade kvällen med The Ark som var så grymma att man fick gåshud.
Och så mycket mer egentligen..

Men orka det. Jag tror jag fick med större delen av kvällen, om än i ganska stora drag.
Bra kväll, bra natt, idag är jag sjukare än någonsin och det låter som om jag kommit i målbrottet.
Men det är bara charmigt, riktigt jävla charmigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0