.

Nackspärr, tokförkyld och sjukt seg är väl vad man kan sammanfatta förmiddagen med.
Nackspärr på grund av att jag låg ihopklämd mot väggen större delen av natten.
Tokförkyld på grund av att det berömda Sunny Beach-förkylningen vägrar ge upp utan bara blir värre.
Seg på grund av att Os mobilalarm ringde klockan sju imorse. Och tio över sju. Och tjugo över sju.
Sen åkte han och jobbade. Någon måste ju vara lite ansvarsfull och vuxen och göra sådant också.
Jag har paxat att inte göra sånt. Fast på onsdag ska jag jobba. Slutar 21.30. Sen börjar jag 07 på torsdag morgon.
Vilken ärthjärna har gjort schemat?

Att det är sol ute ger mig ångest. Jag hade föredragit det mulna vädret som dagen började med.
Känner att jag borde ligga ute och sola, men orka det som man brukar säga.
Ångest är bara roligt.
Klockan fem ska jag leka med mina kumpaner Frida och Anna på stan. Sen ska vi äta pubmacka.
Lagomt ansträngande dag på schemat alltså.
Nu ska jag göra lunch. Och kolla på massa onödigt på web-tv och tänka på Frida som plockar hö eller nåt.
Herrå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0