Uppåttjack

Jag är obefogat jätteglad. Hela dagen har varit en glad dag, jag sov så sjukt gott natten som var, vaknade halv elva och var faktiskt uppe ur sängen vid elva. Ingen större händelse i en vanlig människas liv, men för mig måste det vara rekord för månaden. Har inte gjort en enda vettig sak på hela dagen, den har gått sjukt segt, men jag har ändå gått runt och varit nöjd med livet. Sitter och lyssnar på riktig deppmusik nu, men är inte det minsta lilla deppig för det.
Allt känns bara så jävla bra för tillfället. Ingen aning om vart denna tillfälliga positivitet kommer från, men det är bara tacka och ta emot så länge det varar. Imorgon ska jag färga håret och städa min kaosgarderob. Och det känns inte så dumt det heller..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0