Tokigt

Jag hann inte riktigt med allt jag rabblade upp. Men det hade nog ingen räknat med heller.
Bj har varit hemma med mig hela dagen, så det blev inte så mycket tid över till annat helt enkelt.
Men imorgon ska städningen blir klar, gardinerna ska bytas, nya sängkläder och rakade ben. Borde jag hinna med.
Så istället för att göra mer vettiga saker har vi kollat på datorer, pratat nätverkskablar och kollat på Top model.
Och jag har funderat en hel del på när jag tänker flytta. Andra helgen i januari lutar det åt för tillfälet.
Skönt att hinna "bo in sig" lite innan själva allvaret sätter igång. Tror jag. Vad jag nu ska göra en vecka i en stad där jag inte känner någon, men med mitt lokalsinne lär det väl ta en sex-sju dagar att bara hitta till universitetet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0