Ta tag i måndag

Nu har jag tagit tag i mitt kommande liv och ställt mig i kö på studentrum i Umeå.
Så får jag något blir det flytt, får jag inget väntar jag och behåller min köplats i Uppsala och ser om jag kommer in där. Tycker det var ganska så smart av mig faktiskt. Slipper jag ju bestämma själv på nåt sätt.
Där jag får bo, dit flyttar jag. Logiskt och bra.
Tänk om KI bara kunde ha låtit bli att ha så jävla dåliga utbildningar och låtit mig plugga där istället.
Vilken ångestfri period detta hade varit då. Men att bo på Nordpolen blir säkert också roligt. Not.
Nu ska jag undersöka om mina linser ligger i postlådan och väntar på mig. 5 kr på att dom inte gör det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0