Skit

Idag har jag tagit den sjätte chokladbiten för månaden. Chokladkalender is the shit!
Detta innebär dock inte att jag varken är sinnersförvirrad eller inte kan hålla mig borta från chokladen,
jag har såklart införskaffat mig två stycken kalendrar. Varför ha en när man kan ha två, måste väl vara ett av dom bättre mottona här i världen.
Tyvärr har inte chokladdieten lyckats göra mig på gott humör, mest illamående och less. Ganska äcklig choklad i dom där kalendrarna faktiskt, men att vara utan är inte ett alternativ. Hej jag är fem år.
Och less är jag som bekant över det där med den indragna sjuksyrreutbildningen. Jag tror inte på sånt där trams om att det helt enkelt inte var meningen att jag skulle dit eller nåt sånt skit, nej, jag tror helt enkelt världen motarbetar mig medvetet och att det sitter nån och hånskrattar åt mig någonstans just nu. Ja det tror jag.
Men i allt mörker har jag hittat en väldans underhållande blogg. Jag gillar när folk är sådär.. Öppna :)
http://metrobloggen.se/sexiness

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0