Måndag

Jag har fått ont i halsen. Det är inte coolt. Så idag dricker jag mer te än vanligt ihopp om att det ska sluta kännas som om jag sväljer taggtråd.
Helgen var mys. På lördagen var jag och Bj på roadtrip. Åkte genom världens läskigaste samhälle, jättegamla byggnader och lador och en tjock dimma på det. Tänk er skräckfilmen Wrong Turn. Ett svagt ögonblick trodde jag att vi aldrig skulle komma därifrån, men lyckligtvis kom vi tillslut fram dit vi skulle och kunde ta en mycket trevligare väg tillbaka.
På kvällen hade jag och mamma kvalitestid och drack glögg, käkade pepparkakor och kollade på Stjärnor på is.
Väldigt trevligt, även om vi båda tyckte det var synd när glöggen tog slut. Men tur var väl det, hade kunnat blivit fylla om vi haft mer..
Igår gick vi på julskyltningen i stan en sväng, men vädret sög ju så vi åkte hem och käkade lussebullar istället. Mycket trevligare.
Dagen idag har inte bjudit på mycket skoj. Jag tog mig inte ur sängen förän vid ett. Men ska ta tag i lite hemmafrusysslor nu så jag åtminstone gjort någon nytta idag.

Kommentarer
Postat av: Beata

Miiip jag kommer hem i helgen, stannar tills typ tisdag kväll, utgång eller umgås?? :D pussss

2008-12-01 @ 15:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0