Man får ont i magen

Så hade man bostad i Umeå då.. Gick liiite fortare än vad jag hade räknat med kan man väl säga.
Dock har jag inte bestämt mig för att tacka ja än, har ända tils fredag på mig.
Står som 2a på ett rum också som jag är lite mer sugen på än det jag fått. Det jag fått har förvisso bättre planlösning, men ligger på bottenvåningen. Och jag gillar inte när folk kan titta in. Måste man ju ha kläder och sånna värdsliga saker på sig hela tiden. Tyvärr har det andra rummet ingen riktig hall, vilket ser konstigt ut, men å andra sidan ligger det på andra våningen. Men det tåls att tänkas på. Boende finns så att säga. Och en viss panik som innfinner sig i samband med det. Nu blev det nervöst, så jag ska bege mig till duschen, färga håret, äta lunch, kolla web-tv och städa garderoben.
Hejs så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0