Lungt om jag blir less?

Sådärja, så har KI dragit in sin sjuksköterskeutbildning och jag håller på att gå upp i molekyler av frustration.
Kul att man ansträngt sig och gjort så att man förmodligen skulle blivit antagen, har boende safe och verkligen är inställd på att dra till Stockholm. Jag vill inte plugga nån annanstans. Fy fan vad sur jag är nu.
Varför var jag så dum i huvudet så jag inte sökte Ersta ssk-utb. och Sofiahemmet? Hur tänkte jag?
Självklart hade jag inte räknat med nåt sånt här, och det var ju på KI jag ville in, inte på nåt annat privatägt skit.
Men ändå.. Hade åtminstone löst sig bra nog mycket bättre nu.
Jag vill inte till Umeå. Och inte till Uppsala heller för den delen, fast där kommer jag inte ens in, men ändå.
Kul det här var, jättekul.
Nu kan ni säga att det bara var ett skämt tack.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0