Kulijul

Det är två veckor till julafton och jag har inte köpt en enda jävla julklapp.
När jag tänker på det får jag ångest. Såhär dålig framförhållning har jag inte haft på flera år.
Så imorgon ska jag ta tag i saken. Jag tänker shoppa. Trots att jag hatar att gå på stan själv så ska jag ta mod till mig och åtminstone få några grejer inhandlade. Och på fredag får jag förhoppningsvis sällskap av Beata på stan, så då kan jag handla lite då också. Jag drömmer fan mardrömmar om att jag vaknar på julafton och inte har köpt nånting till någon, så nu är det hög tid att ta tag i saken.
Och inte nog med den ångesten så måste jag bestämma vad jag vill ha i julklapp av min bror tills imorgon.
Det är inte det lättaste med tanke på att jag inte önskar mig något förutom en tv, soffa och en laptop.
Och det lär jag ju inte få.
Nä, det här med julen är inget jag är något större fan av. Dock tycker jag det är gott med julmat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0