Julklappsrush

Idag har jag handlat julklappar. Det gick inte så smärtfritt som jag trodde. Det var tydligen fler än jag som handlade.
Hade jag inte räknat med. Sån hysteri mitt på dagen sådär. Men jodå, kö var bara förnamnet.
Jag hann både bli svettig, bli galen på folk som gick i ultrarapid och allmänt hatisk som jag lätt blir ibland.
Har ingen aning om vad jag köpt egentligen. Eller för hur mycket. Jag sprang runt som en yr höna och plockade på mig lite utav varje utan någon speciell plan, fast jag egentligen hade en mycket utförlig sådan innan jag började handla.
Måste verkligen kolla på lite kvitton sen. Lär ju bli intressant.
Köpte även två kjolar till mig själv. Två svarta. Ingen aning om när jag började använda kjol, men mitt i julklappshysterin följde dom med utan någon riktig tanke bakom inköpen. Men det lär väl bli en del sittningar och sånt framöver i Lapphelvetet och då är det ju kanske bra att ha annat än killjeans och hood att ha på sig. Kan jag tänka mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0