Jag vill vara fem

Jag blir tokig på det här jävla funderandet på universitet, utbildningar, var, när och hur.
Läste just att om jag kommer in i Uppsala efter andra antagningen så stryks jag automatiskt från Umeå eftersom jag rankat Uppis högre en Umeå på min ansökan. Så då är ju den stora frågan om jag ska tacka nej till min köplats för att vara i Umeå, eller om jag ska chansa och plugga i Uppsala om jag nu kommer in där.
Jag blir bara så jävla förvirrad av allt och det hela gör att jag blir ganska osugen på att plugga överhuvudtaget..

Igår var det iaf en bra dag utan några funderingar på utbildningar. Jag hamnade i Sundsvall med bror, åt på Max och spenderade sedan 2 timmar på mammas jobb där vi var dom enda som var kvar, så det var mys.
Satt i massagestolen, drack latte och var sådär allmänt dampiga. Jag och mamma alltså. Sen lite spring på ÖB och konsum för att sedan sitta i soffan framför Idol hela kvällen. En bra dag. Lite ovant att ha nåt att göra en hel dag sådär..
Blev ju tyvärr inga julklappar inhandlade, men nu har jag kommit på precis vad jag ska köpa till var och en så jag kommer kunna fixa det i räserfart till veckan. Bra skit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0