Jag är också upptagen ibland!


Det händer väl inte ofta, men man kan ju få skryta lite när det väl händer.
Ovanligt många läsare senaste tiden också har jag sett, det är fascinerande att det är någon som läser min blogg faktiskt, men kul.
Och nåt annat som är kul är att när jag handlade en julklapp till mig själv så fick jag en julklapp av företaget för att jag handlade.. En ganska kul julklapp dessutom tror jag. Kommer imorgon eller på måndag. Precis som mina linser. Dom behöver jag nu. Gamla linser är inte sköna att använda. Jaja, nog om det.

Idag har jag varit en upptagen tjej. Låg i sängen till ett, ägnade två timmar åt att göra så jag såg ut som en människa och inte neandertalare, samt äta kombinerad frukostlunch. Korvstroganoff och ris är en perfekt start på dagen.. Eftermiddagen rättare sagt.
Sen liftade jag med storebror till stan och yrade på Åhléns i sådär 45 minuter. Hann gå ungefär 15 varv där inne tror jag, men en och annan julklapp lyckades jag med att införskaffa faktiskt.
Därefter agerade jag smakråd åt mamma på Lindex och sänkte sedan en pizza på pizzahuset.
Och sen dess har jag varit så jävla mätt så det känns som om jag inte riktigt får plats i mitt skinn.
Imorgon satsar jag på att hinna dammsuga, måla naglarna, leka med Beata, handla julklappar och färga håret.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0