Gnatt

Nu är jag mätt. Jag har ätit middag två gånger idag. Man får mycket käk från thaitanten som lagar mat.
Det är bra skit. Mycket bättre än hämtpizza. För thaimat kan man inte vika. (se föregående inlägg)

Idag har jag haft tråkigt. Så tråkigt att jag i ett svagt ögonblick funderade på att raka benen.
Dom har ju inte riktigt blivit omhändertagna på över två månader, och efter en närmare titt insåg jag att det skulle behövas starkare grejer än en liten engångsrakhyvel, typ gräsklippare eller röjsåg, så jag gav upp innan jag ens börjat.
Tänk er grottmänniska alternativt en björn.

Nu ska jag nog snoka färdigt och gå och lägga mig.
Imorgon ska vi till mormor och äta middag och sånt mys.
Jag gillar min mormor. Hon är 83 och gillar graffitti, Idol och kebab.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0