Gaah

Jag behöver mat. Riktig mat. En stor jävla pizza med skinka, ananas, banan och curry behöver jag.
Med mycket tetra-bea.
Men i landet iggesund har dom inte tetra-bea, och dom har inte fattat att man ska skära ananasen i bitar, utan klafsar på med stora jävla ringar som gör att pizzan är alldeles blöt innan man ens hunnit börja äta den.
Och en sista grej, som jag egentligen inte borde klaga på, är att dom gör så jävla stora pizzor.
Detta är inget problem när man sätter sig och äter där, utan bara när man vill ta med sig pizzan hem för att avnjuta den i ryggläge på soffan. Grejen är att eftersom pizzan är så stor så måste så dom vika den för att få ner dem i kartongen. Hela pizzan är klegg när man kommer hem. Jag vill inte ha vikt pizza. Och inte klegg.
Klegg är ett bra ord.
Jag vill ha pizzahusetpizza. Alternativt O'sole mio pizza. Men icke.
Som sagt; det är synd om mig idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0