...

Det är nåt fel på min sovklocka. Sådär vid 23 är jag skittrött. Men tänker alltid att jag ska vara uppe ett tag till för att verkligen vara döende när jag ska sova eftersom jag har så svårt att somna.
Kan man ju inte tro på med tanke på att jag skulle vinna om sova var en OS-gren, men när jag väl har somnat kan jag sova i 13 timmar utan att vakna en enda gång, det är som sagt själva insomnandet som är så jävla svårt.
Så för att återgå till saken så blir jag klarvaken när klockan börjar närma sig 01, jag är inte ett dugg trött utan blir sugen på att gå ut och gå, äta mat och kolla på tv. Det är inte normalt att vilja göra sånna saker mitt i natten.
Därför gör jag inte det heller, utan tvingar mig själv att försöka sova. Det går aldrig bra. Det är mer regel än undantag att jag ligger vaken över en och en halv timme varje kväll/natt. Detta är väldigt störande. Riktigt jävla störande.
Speciellt eftersom jag blir sådär skönt sömnig när jag väl legat i sängen bara en liten stund, men somna, det går inte.
Och en annan sak jag tänkt på är att jag ligger alltid så jävla skönt när jag vaknar på morgonen. (läs:eftermiddagen),
men när jag försöker lägga mig precis i de ihopknycklade ställningarna jag vaknar i, när jag ska sova, så är det inte ett dugg skönt. Det tycker jag är konstigt.
Nu har jag ordbajsat färdigt. Så nu ska jag gå och inte sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0