Det går bra nu

Jag tycker ju själv att jag är en riktig handyman emellanåt. Jag är ganska bra på att fixa saker, men alltid är det något som ska gå snett på vägen. Tidigare har jag lagat mina trasiga hörlurar med gaffatejp, höll jättebra ett tag, tills tejpen bestämde sig för att inte vilja sitta fast mer. Så jag skulle fixa. Med superlim. Hörlurarna är ihoplimmande och även så mina fingrar. En stund iaf. Sedan tidigare erfarenheter så slet jag loss fingrarna från varandra fort som satan innan det stelnat helt, och det gick ju bra. Förutom att jag nu har stela fingertoppar fulla med lim som inte går bort.
Det är nu man ska passa på att råna banker och sånt. Inga fingeravtryck här inte!
Och nu ska jag kolla på Erik och Mackan och äta chips.
Imorgon ska jag dejta Frida och handla julklappar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0