Alla som är vaken räcker upp handen

Jag är inte trött. Det är lite störande eftersom klockan börjar närma sig ett och jag faktiskt har en hel del jag ska hinna med imorgon. Så istället sitter jag här och lyssnar på massa bra musik, snokar och känner mig på allmänt bra humör.
Har även funderat lite på vad jag gör om jag kommer in i Uppsala också. Med tretton stycken före i kön är det ju inte en omöjlighet faktiskt, inte så stora chanser kanske, men som sagt inte helt uteslutet.
Jag har alltid velat vara på Akkis, ända sen jag var där när jag var 4. Men jag har ju även sagt att jag inte vill vara i Uppsala. Tycker det är lite hybris, alla ska dit liksom. Gör nåt eget ffs tycker jag.
Men å andra sidan är ju lapphelvetet aka Umeå inte så spännande enligt mig heller. Det enda positiva med att hamna uppe på nordpolen är väl att jag får snö istället för regn. Jag gillar inte regn. Men iofs gillar jag inte när det är kallt heller.
Nä, det är en jävla ångestframkallande grej det här med att bli vuxen. Ta egna beslut och greja. Jag som inte ens kan bestämma om jag vill ha chips eller godis på helgerna...

Kommentarer
Postat av: .

Det kan ju också vara så att alla vill plugga i uppsala för att vissa utbildningar har högre standard där...

2008-12-18 @ 01:02:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0