.

Gissa vem som upptäckte att hon inte skulle jobba idag när hon kom till jobbet klockan sju imorse?
Jo, det där klantarslet benice ofc.
Jag skulle tydligen jobba ons, tors och fredag denna vecka. Inte tis, ons och torsdag som jag gått runt i min bubbla och trott ända sedan förra veckan. Om jag säger att jag blev less är det ingen överdrift om man säger så.
Men även jag ska väl a lite flyt ibland, så faktiskt fattades det en person idag så jag kunde stanna och jobba.
Hade känts sjukt onödigt att gå hem igen när jag ändå var uppe och igång faktiskt.
Och lite extra pengar i septemberlönen tackar jag inte nej till.

Ikväll ska jag umgås med tvn som visar American Pie - bandcamp och två avsnitt av satc + en påse ostkrokar.
Sova, det kan man som sagt göra när man blir gammal.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0