.

12.00.
Benice får psyk.
Jag gillar icke min medicinlärare för tillfället.
Hon kan vara världens petigaste människa.
Har man missat en grej på en hel uppgift vill hon ha komplettering.
Och även att hon just informerat mig om att jag måste skynda mig med kursen om jag inte vill fortsätta i höst.
HERREGUD säger jag då.
Jag har hur lite kvar som helst. Beräknar att det tar väl typ två timmar att göra klart hela kursen.
Tror hon att jag är något jävla iv-barn som tänker lika snabbt som en guldfisk eller?
Jag har gått natur. Inte för att jag var någon stjärna där, men jag skrattar åt hennes uppgifter.

Uppgift : "Undersök hur hög puls du har"
Skriv ner vad du kommit fram till och lämna in.

Ja, jag är fan arg nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0