.

Nu får det fan räcka.
Precis när jag tror att förkylningen är på väg att gå över så tar den en helomvändning och blir sämre !
Jag har fått hosta. Det värsta jag vet näst efter att vara täppt i näsan.
Fast det är ingen rikting hosta, utan någon fjantig kvasivariant som gör att det låter som jag bara låtsas hosta.
Väldigt kvinnligt.
Jag hatar när andra människor hostar, vilket gör att jag hatar ännu mer när jag själv gör det.
Nä det är fan inte lätt att vara benice nu. Men jag ser fram emot en bättring.. Så runt 2045 kommer väl den.
Alltid fint att kunna se fram emot saker.

Imorgon ska vi till stugan. Tidigt som attan. Klockan tio skulle vi åka.
Mamma och Lasse ska kratta. Jag tänker titta på liggandes i en solstol.
Men med mitt flyt så regnar det väl imorgon.
Det går bra nu.

Kommentarer
Postat av: Alex

haha, du hatade mig i lördags när jag hade lite hosta :D

2008-04-29 @ 19:31:29
URL: http://alexjakobsson.blogg.se/
Postat av: b

Nej Alex, jag hatade inte dig.
Jag hatade din hosta :)

2008-04-29 @ 20:27:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0