.

Nu har jag pass. Eller om fem dagar.
Jag lyckades självklart bli dålig på kortet. Och inte på grund av min röda prick på näsan, utan för att jag missade när kortet togs. Hon bara sa att jag skulle ställa mig och titta in i kameran, och där stod jag och väntade på att någon form av förvarning skulle komma. Men icke. Plötsligt säger hon; ja nu var det klart då.

WHÅTT? Jag var ju inte beredd. Jag stod där helt ovetandes och tänke på massa andra saker som inte innebar att se söt och gullig ut på ett kort. Jag ser alltså ut som ett åskmoln på bilden.
Tveksamt om dom ens kommer släppa mig ur landet med det där kortet.
Jag ser ut att tillhöra någon terroristgrupp och ha storslagna kapningsplaner på gång.
Född i uppförsbacke var det ja..

Och nu ska jag försöka få 45 minuter att gå. Mamma är på okänd ort och slutar inte förän fyra.
Men som tur var är jag lite av en kändis här på CUL, så jag blev insläppt på kontoret.
Sen ska jag köpa linsvätska och foundation för mammas pengar.
Själv har jag inte några.
Vilket egentligen är ett ganska stort problem med tanke på att jag ska till SB snart.
Jag har inte tillräckligt med mat- och spritpengar kan jag väl erkänna.
Vette fan hur det ska lösa sig faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0