.

Partylördag! Or not.
Men man kan ju inte vara alkobralla varje helg.
Inte för att jag är i riskzonen direkt.

Dock har kvällen inte inneburit ryggläge på soffan åtminstone.
Vid halv nio kom Alex som var i krokarna och hämtade upp mig så jag kunde agera sällis åt henne för kvällen.
Vi intog McD och sänkte varsin SnackWrap. Jag har hunnit äta en del sånna nu faktiskt. Lika gott varje gång.
Sen var vi tuffa och cruisade runt på stan en sväng och ägde alla småbarn som var ute och åkte epa.
Vi var liite coolare helt enkelt. Tills vi kom på att Alex glömt sin väska på donken.
Då var vi inte så coola längre, utan gammla och senila, och fick göra ett återbesök då vi lyckligtvis även hittade väskan.
Därefter hade Emil, Calle och Kevin som satt och pimplade öl, äran att få umgås med oss en stund.
Men med lite tveksamhet om vårat sällskap var så önskat egentligen, så återvände vi till Iggesund.

Så nyss var jag på väg i säng.. Tills jag insåg att jag kommit hem rätt tidigt och faktiskt inte behövde lägga mig klockan elva redan. Även om vi ska till stugan imorgon, och att jag gissar på att Lag Irre och Lasse kommer vilja åka något tidigare än vad jag tycker är lagomt, så hinner jag nog ändå få min skönhetssömn..
Som egentligen inte är så trevlig nu när jag är förkyld. Sömnen alltså. Den uteblir mest och ersätts av snytningar, hostande, kallsvettningar och andningssvårigheter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0