.

Okej, världen har inte slutat jobba emot mig. Så egentligen borde jag inte skriva här, men ibland sätter suget in.
Jag är så jävla förkyld. Min näsa rinner helt okontrollerat och mina ögon är röda som om jag inte sovit på en vecka.
Jävligt otacksamt eftersom sova är väl i princip det enda jag gör om dagarna.

Har åtminstone pluggat lite geografi idag. Med betoning på lite.
Tre uppgifter skulle göras. Jag gjorde två. Sen kom dampet när jag inte hittade svaret på en gång, och jag gav upp.
Men det var mys att sitta i solen på baksidan iaf.

Idag har jag även fått ett namn på mina dampsymtom.
Dimmhjärna.
Det innebär att man är sjukt rastlös, men alldeles för trött för att göra något åt det.
Och ta tag i saker, ja det finns inte ens på kartan. Så här har ni mig. Benice Dimmhjärna Söderberg.

Och en annan lärdom jag kan dela med mig av är att en tallrik makaroner med ketchup innehåller lika mycket socker som en tallrik med Alhgrens bilar med chokladsås. Så same shit. Frossa på med bilarna bara.
Branog mycket godare iaf. Även om jag är lite tveksam till att blanda dom med chokladsås.
Men nu ska inte jag vara utdömmande förns jag provat. Liten filosofi jag har.

Så var det den där geografiuppgiften ja..
Ska nog ta tag i den. Så slipper jag ångesten imorgon, med tanke på att jag inte ens kommer vara hemma då.
Jag ska visst följa med bror till Edsbyn. Vad vi skulle göra där kommer jag inte ihåg,
men jag har aldrig varit där, och vet inte ens vart det ligger, så det kan säkert bli intressant.
Den enda lilla parentesen är bara att vi skulle åka klockan nio på morgonen.
Sen när blev min bror en morgonmänniska?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0