.

Så har man levt ett dygn som tjugoåring.
Inga störra förändringar måste jag säga.
Är kanske något mer tankspridd än vanligt,
men det behöver inte bero på åldern,
kan faktiskt bara vara en formsvacka också.

Trött är jag också. Och blind.
Trött för att jag drömde världens konstigaste dröm
om att jag var på systembolaget och blev stångad av en tjur.
Sen fick jag inte handla för att jag var för kort(?)
Blind är jag för att jag inte orkat sätta i linserna än.
Jag är så niirdig så jag gick raka vägen från sängen in hit.

Så nu ska jag ta tag i dagen.
Vilket innebär att ställa mig i duschen, äta frukost,
läsa Glamour som trevligt nog låg i postlådan och snart
kommer mamma hem. Hon kommer tvinga mig att å ut och gå.
Mindre uppskattat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0