.

Vet ni hur sjukt jobbigt det var att gå ut och gå med mamma i en timme idag?
Nej, det vet ni inte, så jag tänkte berätta det för er.
Det var skitjobbigt. Jag höll på att dö. Mina ben skakade när jag kom in.
Jag är helt enkelt inte en van motionerare.
Min situp jag gör varje morgon när jag kliver ur sängen är fullständigt tillräcklig enligt mig. Inte enligt mamma.
Även om det inte var mitt fläsk vi skulle ut och röra på, utan min kära mammas.
- Beniiice, ska vi inte ut och motionera mig idag?

Kanske dags att sova snart.
Jag tror Alex och min diskussion på msn dog ändå.
Vi började prata Prison Break, fortsatte med hjärtproblem följt av prat om hur senila vi är, våra mammor, bloggar och slutligen tillbaka till jag-är-senil-snacket.

Imorgon ska jag diska. Och lämna in 5 uppgifter till mina lärare.
Fast det är det ingen som tror på. Inte jag heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0