Fullt ös, arbetslös

Så var allt inplanerat avslutat.
Jag har spenderat en vecka i Alanya, tagit studenten och gått på bal.

Veckan i Alanya var sjukt rolig och bestod av;
Sol som mest gjorde oss röda,
Bad = saltvatten i ögonen
Fest till 06 på morgonen
Misslyckad matlagning
Jobbiga turkar
Äckligt vin
Sex on the beach
Mackor med pringles paprika på
En väääldigt lång promenad med Anna
Röda ögon
Lite shopping
och slutligen..
Extremt svullna fötter (hänvisar en sexig bild på mina fötter, knäppt på arlanda innan vi skulle åka med tåget.)

image28

Studentdagen kan sammanfattas med;
Tidig morgon (även om jag försov mig över 1 timme) Grattis benice kan man säga då
Jäklarns god smörgåstårta
En gigantisk hund
Massa släkt
Presenter
Sax rakt in i handen (Grattis benice kan man säga igen då)
Utgång på Stadt

Baldagen, alltså lördagen kan sammanfattas med;
Försening hos frisören 1 timme
Trevlig fotograf på Bärs Foto som för övrigt hade min mormor som idol
Mingel
Fina klänningar
Fula klänningar
Massa fotograferande
Jäklarns god mat, även om inte alla insåg det :P
Fruktansvärt ont i fötterna
Champangesprut
Glassplitter
Många toabesök
Alltmänt nyktert
Missad soluppgång
Goda mackor
Kallt

Mja, det var väl allt det.
Nu har jag gått ut skolan och ska aldrig mer tillbaka på broman.
Skulle vara om jag får för mig att gå och äta fisk där nångång då..
Jag tycker hela den här helgen kännts mest overklig.
Dock känner jag mig mycket sliten. Inte bakis eller så, men hela min kropp känns död.
Imorgon ska jag skjussa mamma till tåget kl 7 på morgonen för hon ska till sthlm med jobbet.
Kul liv tycker jag.

Ge mig pizza

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0