Äh

Tyckte synd om mig själv som bara har 1½ veckas semester till - Tröståt en påse chips.
Kände mig blek och ful - Tröståt en glass.
Slog armbågen i dörrkarmen. Skrek - Tröståt 9 kex.

Ja, det är lite så mina dagar ser ut.
Jag gör mycket viktigt.
Ska faktiskt in till stan sen och köpa något fint på JC.
Eller så köper jag nåt fult.
Nåt ska jag fan ha.
Eftersom jag flagnar, eller ömsar skinn som jag föredrar att kalla det så är det synd om mig - Tröstshopping.

Blev åtminstonde bjuden på Jambofrulle idag.
Fast det räcker inte långt för att få mig ur min såkallade sommardepression.
Skulle kanske ha blivit bättre om min bror kunde ha varit så vänlig att informera mig om att han skulle på systemet idag. Men neeeejdå.
Jag har 3st 4,5 or tills imorgon. Kalas. Nej.
Jag tror jag vill avskaffa midsommar också.
Nästan lika överskattat som julafton.. Och nyårsafton.
Varför inte bara avskaffa hela världen och lägga sig i sängen och aldrig mer kliva upp?
Det är dagens fundering.

Ja men död åt världen då.

Kommentarer
Postat av: Freddie

Kom igen, gaska upp dig lite :D
Det är inte så illa som det ser ut, och det löser sig alltid. Tänk på det

2007-06-21 @ 17:12:34
URL: http://devilsadvocate.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0