Konsten att sova över

Ja, det har blivit lite av en talang jag har.
Lyckades med bedriften både igår morse och idag.
Jag är så braaa.

Jag får klagomål på att jag inte bloggar tillräckligt, men det händer ju inget spännande som jag kan skriva om..
Gjorde högskoleprovet i lördags, vilket var en upplevelse i sig.
Jag blir nöjd bara jag får över 0,0.

I söndags gjorde jag ett tappert försök till att plugga matte, men ja. Jag tröttnade ganska fort.

Igår började jag dagen med att sova över, satt och pluggade matte med Linnéa på hålet, gjorde matteprov och hade sen en mattelektion. Hej jag går natur.
Gjorde även min powerpoint presentation jag ska visa imorgon på biologin, fast nu har jag kommit på att jag glömt och skriva in en sak, så det måste jag fixa imorgon.

Idag har jag sovit över, lekt på skolan, varit in på manuffen och hämtat mitt mönster + köpt tyg och foder till klänningen.. Gick på nästan 800kr, så det är tur att mamma betalar.

Nu ska jag snart åka till stan och leka med Bj på affärn medan mamma är på gymmet och tror att hon är duktig :)
Kan hända att jag borde plugga lite också, men det är ju en dag i morgon med.

Dom ringde även mig från hemtjänsten idag och sa att jag skulle ringa upp och prata jobb.
Så nu har jag nog snart 2 jobb till sommaren.  Alla vill ha mig.. Jag är så jävla poppis :) Typ.
Fast jag hoppas ändå att dom hör av sig från Iggesunds bruk snart och säger att jag fått jobb där.
Tjänar ju branog mycket mer på att gå skift där nere.
Och ja, "därnere" eftersom det bara är en backe ner till bruket. Snacka om nära till jobbet..

Idag provade jag ett par mycket tjusiga pojkjeans jag vill ha.. Men det har jag inte riktigt råd med, även om dom bara kostade 599. Såg även ett par surfshorts jag blev lite sugen på. Dom kostade bara 149.. Galet att jag inte ens har råd med det..

Adjö 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0