K-a-t-a-s-t-r-o-f

Jag är förkyld, och inte bara lite heller.
Min näsa rinner som om den hade betalt för det, och jag nyser typ 18 gånger i minuten. Det är jobbigt.
Fast jag har ingen feber och känner mig inte ett dugg sjuk i övrigt, men det är förjävla jobbigt att vara snorig och inte ha någon nässpray. Tack apoteket som vägrar ha öppet! Helgdag in my ass..

Igår var jag, mamma, Bj, mormor och min moster Lola hos en av mina kusiner och åt mat med hennes familj och hennes morfar. Det var typ trevligt, även om jag aldrig förstått mig på vad som är gott med sill.
Tur att det fanns lax, skinka och potatis också, som vi vanliga dödliga kunde äta.

Idag är det oklart vad som händer. Jag skulle vilja ha en påse chips och dipp till ikväll som jag kan trycka i mig framför tvn, men det är oklart om mamma vill betala det.. För några egna pengar har jag fan inte.
Även att dom tog årsavgiften på mitt VISAkort för någon dag sen också på 200kr, passade ju jättebra med tanke på att jag ska betala resan till Alanya om nån vecka. Tack världen för sammarbetet.

God Jul

image13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0