Jag är allergisk

Mot vad är ännu oklart. Först funderade jag på om det kunde vara pollen eftersom mamma tagit in björkris som börjat slå ut och jag nyser som om jag hade betalt för det. Men sen har jag upptäckt att det kliar i armvecken också, men vad jag vet kliar det inte där av pollen, utan snarare om man bytt tvättmedel som man inte tål, och det har inte vi gjort så det kan inte vara det heller. Det kliar även i halsen, och vad det beror på är också oklart.
Så nåt är det jag inte tål, frågan är bara vad. Men det ska jag nog klura vidare på..

Annars händer det inte mycket spännande.
- Missade bussen imorse bara för att den kom 2 minuter tidigare än beräknat, så mamma fick åka från jobbet och hämta mig :)
- Satt och drog bort skinn från sidan av nageln på historian och lekte blodbad.
- Gjorde inte fysikprovet som jag skulle ha gjort idag heller, för det glömde jag bort. Tråkigt.
Men Britt påminde mig inte heller så..
Och det var väl allt spännande som hänt. Inte för att det var så spännande, men ändå.

Nu ska jag nog mest njuta av mitt sista påsklov i världshistorien och möjligtvis städa mitt rum.

Ciaaao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0