Dagens i-landsproblem

Jag har en nagel som kommer gå av inom den närmsta tiden. Inte coolt.
Dom som just hade blivit så långa och fina.. Men du får dom ryka allihopa och sen ska jag odla nya till balen.
Ska bli intressant och se om dom håller.. Annars får jag väl ha handskar på balen då, vill inte ha korta och fula naglar då, fingrarna ser dessutom så korta ut utan långa naglar.. Jaja, whatever.

Nu har jag bestämt mig för att inte jobba på bruket iaf. Inte värt att jobba 9 veckor, 5 dagar i veckan, 7.30-16.12 (ja, 16.12, dom har sånna arbetstider på igge), för 23500. Även om det är mycket pengar..
Så jag blir på Lyckbacken i 6 veckor, och kommer förmodligen få vik där sen i höst, eller så hade jag möjlighet att få jobba på Fredens Kulle också om dom behövde extra till hösten. Det är bra.

Nu är jag fuckfacetrött och tänker lägga mig på soffan och rulla tummarna.
Sen ska jag nog duscha och häva på bus också. Mamma var snäll och köpte det till mig idag.. Wiie

Adjö

image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0