Dagen då rösten försvann

Varrrrrför? (Som carina skulle sagt)
Förmodligen är jag den enda som fortfarande har vinterjacka och leggins under jeansen i det trevliga vårvädret, men tro på faaan att det är jag som blir sjuk, och inte alla andra töntar som trott att det varit sommar sen i februari och skuttat runt i kjol och ballerinaskor.. Varför ska jag bli sjuk och inte dom? Förjävla orättvist.

Rösten har iaf försvunnit, så jag har gått runt och varit tyst i princip hela dagen.
Det måste ha varit väldigt roligt att prata med mig idag, som typ nickat till svar.
Hade muntligt läxförhör på historian, och det gick ju inte alltför bra för mig som inte kunde göra mig förstådd, så jag fick sitta och lyssna bara, vilket var helt okej eftersom jag inte gjort läxan heller :)
Så jag var typ basketkorg åt Johannes hela lektionen istället som satt och kastade papperslappar i min urrigning.
Myys.

Sen skulle jag ha redovisat muntligt på biologin, men det gick ju inte heller allt för strålande, så jag skulle få göra det efter lovet istället. Prapra.
Trodde Peter skulle bli sur, men han verkade mest tycka det var roligt att jag inte kunde redovisa om min sjukdom jag valt eftersom jag fått en annan sjukdom.. Peter Lind-humor.

Åkte hem med 14.20 bussen. Åt 2 kex, gick och la mig och sov, vaknade, åt kyclingwraps som Bj gjort och sen har jag suttit här. Jag borde plugga fysik, men motivationen är inte på topp.
Jag är sjuk ffs. Då ska man inte behöva plugga. Synd bara att Britt förmodligen inte håller med mig..

Nu ska jag mätas lite av min moster tror jag som är här och hämtar tyget till min balklänning.
Tihi.

Tjarå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0