Bra och dåliga idéer

En av mina sämre idéer genom tiderna kan ha varit att ha t-shirt på sig när man är ute en hel dag i solen.
Varför t-shirt? Varför inte linne? Varför är jag gay i huvudet?
Men nu har jag mycket fina linjer precis där tröjärmen slutat, och även en attraktiv v-ringning i halsen.
Fast förmodligen kommer det att blekas bort ganska fort, men ändå. Jag hatar solstreck. Det är så fult.
Helst skulle jag sola naken.. Men för allas bästa försöker jag undvika det förutom i solariumet.

Iaf så har jag och mamma varit effektiva och krattat nästan hela våran del av tomten i stugan idag och dessutom har vi rivit staketet som hade gått och lagt sig. Det var ganska jobbigt faktiskt. Jag har diverse småsår och ett skavsår i ena handen. Men nu börjar det bli fint där, kanske kan sova där nästa helg om vädret håller i sig..
Myys.

Annars har det fan inte hänt så mycket. Vi har ätit grillat idag vilket var lika gott som man kan tänka sig att det var..
Och i övrigt har jag mest legat på soffan som en död säl sen vi kom hem.
Imorgon är det söndag och då ska jag ha ruskig ångest över allt jag inte gjort på lovet..
Sen har jag lovat att hjälpa mamma att kratta här hemma också, men om det är soligt har jag inte något emot det ändå.
Borde även skriva klart min projektrapport så jag kan skicka in den och typ räkna ett kapitel i matteboken så jag kan göra prov till veckan.. Och plugga fysik borde jag också. Men vafan.. Jag kan ju inte hinna allt.
Men innan sista april hade jag tänk hinna göra provet iaf. Det är väl 2 veckor dit åtminstonde?

Nu tänker jag sova, roligare än såhär blir det ändå inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0