17 april

Vad är det för en dag?
Vad är det för en dag?
Nej det är ingen vanlig dag, för det är Benices födelsedag.
Hurra, hurra, hurra!


Nu är jag 19 på riktigt. Det blev jag 17.30.
Mitt sista år med en etta som första siffra.
Ska nog fira att jag fyller 20 nästa år, men sen ska jag nog lägga ner sånt.
Lika överskattat som julafton. Den man kan också lägga ner.

Snart mat, fika och pakatar.. Som jag föredrar att kalla det.
Har inte önskat mig nåt speciellt, vilket känns ganska bra för då är det inget jag blir ledsen om jag inte får :)
Och dessutom är 19 en värdelös ålder, så det känns inte så viktigt att fira.

Börjar smått se fram emot sista april. Då ska jag ha en riktig kristusfylla :)
Ska bara klura på hur jag ska få råd med alkohol, men det löser sig väl.
Skulle behöva färga håret också, men det får vänta.
Plus att balen ska betalas nästa vecka - 600 jävla kronor. Är det verkligen värt det?
Och dessutom ska Turkietresan betalas före 24:e.
Aaah, lite magsår får man allt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0