.

hej barn. ville mest tala om att jag lever och sådär. har haft sommarlov i 6 dagar och hittills har jag hunnit med att mysa med melicia, sola, blivit lite brun och jävligt röd, och fixat lite i stugan. inte så effektiv tjej med andra ord, men jag har ju thank God nästan 13 veckos ledighet kvar så jag ganska stora förhoppningar om att jag kommer hinna med nåt mer också.

nu sitter jag på mamis jobb och läser ikapp alla bloggar jag missar när jag bor i bushen utan både tv och internet. skickat in slutgiltiga upplagan av c-uppsatsen också bör väl tilläggas. inte bara slacker alltså.

på torsdag ska jag besöka sjukgymnasten för besök nummer två och hoppas att hon har nåt bättre att komma med denna gång eftersom jag mest blivit sämre sen sist jag var där. festligt med inflammation i ligamenten liksom. svinskönt och sådär.

helgen vet jag inte vad den bjuder på. men jag hoppas att jag ska hänga lite med mina flickor och dricka vin.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0